SLOKDROMEDAR

Född och uppvuxen i Skinnskatteberg. Finns numera i Göteborg där jag jobbar och bor. Här kan du läsa om mig och mina funderingar. Det finns även lite om min kära balkong som jag gillar att piffa, pyssel av alla dess slag och nu har jag slängt in ett lite träningsprojekt i det hela.


måndag 5 april 2010

Favorit just nu!

http://Inget konstigt alls!
Upplagd av Maddy kl. 13:52
Skicka med e-postBlogThis!Dela på XDela på FacebookDela på Pinterest

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Kommentarer till inlägget (Atom)

¨~¨Ett hjärta av sten¨~¨

¨~¨Ett hjärta av sten¨~¨
Kärlek på ett litet snöre...

Vem är Slokdromedaren?

Maddy
Härstmmar från Västmanland där jag växt upp i skogarna. Född och uppvuxen närmare bestämmt i Skinnskatteberg. Flyttade till Göteborg 2005. Är en riktig tant i själen som gillar att pyssla med allt möjligt och framförallt blommor och balkongen sommartid.
Visa hela min profil

Etiketter

  • Pyssel (52)
  • Slå ett slag för posten (49)
  • Balkong (37)
  • Mat (30)
  • semester (20)
  • Träning (15)
  • Maskerad (9)
  • Recept (5)
  • Musik (3)
  • markerad (1)

Populära inlägg

Bloggarkiv

  • ►  2013 (6)
    • ►  januari (6)
  • ►  2012 (145)
    • ►  december (23)
    • ►  november (21)
    • ►  oktober (32)
    • ►  september (1)
    • ►  augusti (1)
    • ►  juli (9)
    • ►  juni (4)
    • ►  maj (8)
    • ►  april (15)
    • ►  mars (2)
    • ►  februari (6)
    • ►  januari (23)
  • ►  2011 (171)
    • ►  december (15)
    • ►  november (18)
    • ►  oktober (11)
    • ►  september (12)
    • ►  augusti (12)
    • ►  juli (13)
    • ►  juni (30)
    • ►  maj (19)
    • ►  april (5)
    • ►  mars (28)
    • ►  februari (3)
    • ►  januari (5)
  • ▼  2010 (181)
    • ►  december (8)
    • ►  november (3)
    • ►  oktober (10)
    • ►  september (11)
    • ►  augusti (5)
    • ►  juli (18)
    • ►  juni (24)
    • ►  maj (24)
    • ▼  april (17)
      • LYCKA!
      • Intressant fakta!
      • Framförhållning!
      • Ut på tur!
      • Kära kalender!
      • Dagens bästa!
      • Direkt in i hetluften....
      • Tillbaka till Norge...
      • Mitt nya inköp!
      • Grillat är godast!?
      • Favorit just nu!
      • Jag å anna på stan!
      • Vi börjar med förlåt!
      • En elefantkropp glömmer aldrig! :)
      • Fest! :)
      • HEMMA!
      • Självklart....
    • ►  mars (33)
    • ►  februari (19)
    • ►  januari (9)
  • ►  2009 (239)
    • ►  december (16)
    • ►  november (10)
    • ►  oktober (12)
    • ►  september (55)
    • ►  augusti (75)
    • ►  juli (16)
    • ►  juni (8)
    • ►  maj (15)
    • ►  april (6)
    • ►  mars (13)
    • ►  februari (1)
    • ►  januari (12)
  • ►  2008 (193)
    • ►  december (24)
    • ►  november (3)
    • ►  oktober (2)
    • ►  september (1)
    • ►  augusti (13)
    • ►  juli (32)
    • ►  juni (22)
    • ►  maj (20)
    • ►  april (25)
    • ►  mars (8)
    • ►  februari (27)
    • ►  januari (16)
  • ►  2007 (191)
    • ►  december (33)
    • ►  november (15)
    • ►  oktober (57)
    • ►  september (32)
    • ►  augusti (8)
    • ►  juli (26)
    • ►  juni (20)

Bloggar jag läser

  • Kolarbyn viskar..
    Vårvindar friska
    10 år sedan
  • la belle vie Sofia
    The Game
    13 år sedan
  • Inezflinez
    Hästvalp
    14 år sedan
  • ♥ Janina ♥
  • carolåna
Temat Vattenstämpel. Använder Blogger.